Sabah - Türkiye'nin DHL için en önemli pazarlardan biri olduğunu, Doğu'ya açılan kapı olarak önemli bir bağlantı noktası konumuna ulaştığını ifade eden DHL CEO'su Ken Allen, "Türkiye, hem Avrupa'ya hem de Asya'ya yakın bir köprü. Üstelik pazar hızla büyümeye devam ediyor. Türk Hava Yolları son dönemde yaptığı atılımlarla ülkenin konumunu kullanarak dünyanın önemli hava yollarından biri olmayı başardı. Biz de Türkiye'nin bu güçlenen konumundan faydalanmak istiyoruz" dedi.
Türkiye'ye daha fazla yatırım yapmak için değerlendirme yaptıklarını belirten Ken Allen, "Türkiye, genç insan nüfusuna sahip ve çok büyük bir potansiyel taşıyor. Ayrıca bölge ülkeleriyle hızla gelişen sıcak ticari ilişkileri var" diye konuştu. Allen, değerlendirmesini, "Türkiye, Avrupa'dan daha hızlı büyüme potansiyeline sahip, krizin etkisini en az hisseden ülkelerden biri oldu. Türkiye'nin ulaştığı potansiyel altyapı olarak da kendini gösteriyor. Yollar ve havalimanlarıyla Asya'ya uzanan bir merkez konumunda" diyerek sonlandırdı.