8.06.2012

BSH, 30 ülkenin yönetimini Türkiye’ye bağladı

Hürriyet - Alman beyaz eşya ve ev aletleri üreticisi BSH’nin CEO’su Norbert Klein, Türkiye operasyonunu, ihracattaki hızlı artışla yakaladığı rekor büyüme sayesinde bölgenin merkez üssü haline getirdiklerini söyledi. Klein, “2011 yılı sonu itibarıyla BSH Türkiye’nin bölgesel sorumluluk alanı, Orta Asya, Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Yakın Doğu bölgelerinin eklenmesiyle 30 ülkeye ulaştı. 350 milyon nüfuslu bölge sorumluluğunun BSH Türkiye’ye verilmesinin başlıca nedeni, şirketimizin global ekonomik kriz koşullarında bile elde ettiği büyük başarılar oldu” dedi. Türk beyaz eşya pazarında Bosch, Siemens, Profilo ve Gaggenau markalarıyla faaliyet gösterdiklerini hatırlatan Klein, “Türkiye’deki üretim hacmimizin % 13 artarak 4 milyon sınırını geçmesi, hem ciro hem de ihracat artışına önemli katkı sağladı” diye konuştu.

2011 yılında ihracat hacmini 2,4 milyon birime, ihracat cirosunu da 1,3 milyar Türk lirasına yükselttiklerine dikkat çeken Norbert Klein, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Üretimimizin % 54’ünü dünya pazarlarına ihraç ediyoruz. Son beş yılda iş gücünü % 71 artışla 4 bin 600 kişiye ulaştırdık.”
/Style%20Library/Invest/images/news.png
türkiye; beyaz eşya sektörü; bsh; bosch; siemens; beyaz eşya üretimi; çerkezköy