Invest News DetailHürriyet - Japon Toyota, yaşadığı krizler ve felaketlere Tokyo Fuarı’nda son noktayı koyarak, ‘Reborn (yeniden doğmak) ve ‘Fun to drive, again’ (Yeniden sürüş keyfi) sloganları ile yeniden yükselişe geçmeyi hedefliyor. Toyota Başkanı ve CEO’su Akio Toyoda, yeni stratejilerinin ilk üyelerinden birinin dünyada en çok sattıkları Corolla modelinin yeni nesli olacağını belirterek, “Bu model Türkiye’de de üretilecek. Türkiye’nin rolünü artırıp büyümemizde etkin olarak kullanacağız” dedi. Tokyo Fuarı’nda görüştüğümüz Toyota Başkanı ve CEO’su Akio Toyoda, Toyota marka otomobillerin artık daha eğlenceli olacağını ve sürüş keyfi vereceğini belirterek, “Toyota otomobiller bugüne kadar sağlamlığı ve güvenliğiyle öne çıkıyordu. Ancak şimdi herkesin sürmekten keyif alacağı ve satın almak için heyecan duyacağı otomobiller üreteceğiz. Yeni stratejimizin ilk üyelerinden biri de dünyada en çok sattığımız modelimiz Corolla’nın yeni nesli olacak. Bu modeli yeniden Türkiye’de üreteceğiz” dedi. Türkiye’deki gelişmeleri heyecanla izlediklerini ve Türkiye’nin Toyota dünyasındaki öneminin büyük olduğunu belirten Toyoda, bu sebeple Türkiye’deki fabrikalarının rolünü artırıp büyümelerinde etkin olarak kullanacaklarını söyledi.